sâmbătă, 22 decembrie 2007

porcul

Da, azi am participat la taierea porcului, dar, jur ca nu am gustat din el, nici macar sorici! De ce? Pai un motiv ar fi ca nu mananc carne, prea des, dar adevaratul motiv a fost ca nu am avut chef!
Da, cand sunt in apropiere de soacra sunt toata zbarlita si nervoasa, si cum zice sotul "intepata"(eu, tot eu, sunt o "dulcica" )!
Nici nu stiu de ce scrieu, a stiu, i-am zis Dianei sa scrie, si m-am simtit vinovata, am zis sa scriu si eu despre soacra, ori despre porc, nici nu mai stiu!
Cert e ca am fost la soacra la porc si nu am primit si eu o bucata de carne pentru acasa, o bucata de carne sa hranesc sotul, adica fiul soacrei:D, nimic, nimic:))
Ce conteaza? maine taie mama porcul:D...oircum imi da ea :D
Acum chiar nu cred ca am prea multa logica, trebuie sa scriu pe undeva ca asta-i loc de aberat, bine ca nu citeste decat Dia ce scriu:D!
Deci, sa povestesc totusi ce a fost interesant azi....la porc!
Dupa ce au taiat porcul , l-au pus in lada:)), chestii legate e porc, am pus masa, adica nu eu, eu numai m-am asezat, asta dupa ce avusasem inspiratia sa fac paine prajita, maioneza de usturoi si salata de rosii:D(asta a fost toata mancarea mea la porc)!
Deci, eram la masa, dupa ce mananc chestiile facute cu mana mea(de altfel si cumnata mea a mancat )se aseaza al meu sot langa mine cu o farfurie de ciorba de perisoare(oau, bun, bun, zic eu, intind lingura si mananc si eu, cu el din farfurie(spre enervarea lui:D)), cand vede socrosenia ca mananc si eu, ne mai pune un polonic(draguta femeie), si face ce face si-l trimite pe fiu(in cazul meu sot) sa faca o chestie, nu mai stiu ce(am uitat din cauza traumei), eu cumintica, intind din nou lingura in farfuria barbatului, cand colo ce vad in lingura? un fulg, da un fulg(da, nu de zapada)...de gaina, un fulg mare si hidos si negru! in clipa urmatoare m-am ridicat de la masa, si o fractiune de secunda(poate mai mult)stau cu farfuria in mana(vroiam sa tip, fulg, fulg, m-am ragandit)ma uit la cumnata, cumnata la mama ei, si-mi fac semn ele sa pun farfuria pe masa din spaltele meu:D. Se intoarce barbatul, unde-i ciorba?
Pai nu mai e, am mancat-o eu, zic eu cu glas tare, si dau din cap rosie la fata....gata sa strig...fulgul, fulgul!
Norocul meu ca am sot destept, si-a dat sema imediat ca am gasit ceva in ciorba, cred ca mai avea experienta ..............!
Asa ca azi am facut un tort bun de mere(asta dupa ce am venit de la porc)! Cel mai simplu tort e tortul de mere, acoperit cu frisca!
plec la somn, sper sa nu visez fulgi!Promit sa scriu reteta de tort......alta data!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Umm... fulgi nu cred ca am gasit vreodata in ciorba, dar.. eh, nu cred ca e chiar letal. Poti sa stai linistita, n-am auzit de fulgi otravitori pana acum :P

Eu trec mai usor peste astfel de evenimente. Pana acum cea mai nasoala a fost gogoasa de la magazin in care am gasit incrustata o crusta de ceva insecta. N-am murit. Ce-i drept... nici n-am mai luat gogosi de acolo.