vineri, 21 decembrie 2007

VACANTA

Am fost la petrecerea de Craciun, la inceput am crezut ca seamana a pomana, adica ne-am adunat toti aici sa ingropam anul calendarisric!
Nimeni nu vorbea cu nimeni, toata lumea parea stanjenita, clar, zic eu, astia tin doliu, mai vor scoala:D! lasa sa fiu eu vesela!
Asa ca incerc sa vorbesc cu un coleg:D, au, sotia lui se uita urat la mine,el vorbeste, dar e cam stanjenit, bun m-am reorientat a venit colega mea de catedra, am cu cine vorbi:D, m-am asezat strategic intre sot si colega, chiar fata in fata cu doamna direcoare(chiar e o doamna 100%!) Am avut cu cine sa vorbesc si eu:D, si daca am avut cu cine sa "vorbesc" ....mi-a placut "petrecerea"(pomana), ca de dansat nici nu a fost vorba, ca abia se auzea muzica, si sincer, dupa ce am baut un garone, si m-au luat caldurile in obraz, nu mai eram sigura pe tocurile mele de o palma:))!
Am uitat sa zic, evenimentul important pentru mine,m-am imbracat cu haina de ceremonie -ciuvica(haina mea de blana) ca sa impresionez si eu:))! Dar,un par din haina s-a instalat in gatul meu, sau poate mai multi peri sau poate am alergie, ca asa patesc mereu cum imbrac ciuvica!Cine mai stie, oricum tot drumul mi-am suflat nasul, pana m-am prins si eu ca mi-am enervat sotul:D, si m-am mai abtinut..cat am putit si eu!
Si uite asa cu parul in gat, cu petrecerea linistita am luat si eu vecanta, adica vreau sa spun CONCEDIU!
Un bine meritat concediu, pentru ca anul asta am dat note mari, am fost mai putin "tipatoare"(adica nu am mai tipat la copii :D ), un concediu inceput cu o zi mai devreme, pt ca azi nu m-am dus la scoala:D

Niciun comentariu: