miercuri, 30 ianuarie 2008

la la la

Deci, deprimarea mai e, dar in mica masura, bun e blogul asta.......mie imi place sa vorbesc, dar vad ca nici cand scriu nu-i rau:D! Deci scriu, asa nu-mi mai stresez nici sotul cu vorbarie, nici amicii(bine, pe diana, o stresez si cu scrisul):D!
Sunt bolnava de vorbarie, dependenta de vorbarie :D! In clasa, evident, ca "profa" vorbeste cel mai mult(si uneori ma bufneste rasul , ma gandesc .......ca tare-mi place sa ma aud vorbind:D), imi place sa vorbesc, imi place sa fiu profesoara:))! Da, imi iubesc meseria, nu vreau sa fac altceva:D! E, si totusi, mai vreau sa fac ceva:D...sa fiu organizator de nunti, sau......sa am un restaurant! Imi plac chestiile astea:D! Dar pt ca slabe sanse sa am afecarea mea, visez si eu.....si trebuie sa ma multumesc cu nunta mea, pe care evident ca mi-am organizat-o singura, ca de, de aici am prins gustul cu organizarea nuntilor! Deci, cine vrea sa-si lase nunta pe mana mea:))....stiu nimeni!

3 comentarii:

Anonim spunea...

sorry :), dar pe mine ma intereseaza procesul de organizare ca un experiment personal. vreau sa am ceva sa ma streseze si sa-mi ocupe timpul si sa ma dispere :) Stii ca ai nevoie si de probleme in viata si asta e cel mai frumos soi de probleme - sau printre cele mai frumoase. Am ajuns la texte de invitatii... off... ce nenorocire.. dar e o nenorocire placuta :)

Strumful spunea...

:)) Dia, nunta o sa fie asa cum ti-o doresti, daca nu lasi pe nimeni sa-si vare coada!
in ziua cu nunta trebuie sa te simti ca o printesica:D

blur spunea...

uite ca dau si io navala!