vineri, 8 februarie 2008

Lipsa de inspiratie

Citesc ce am scris eu ieri si ajung la concluzia ca am scris asa ca sa fie scris! Ieri clar eram lipsita de insiratie(cred ca si azi sunt la fel, dar VREAU sa scriu), dar azi sunt mai mult inspirata ca ieri, plec la munte, desi cazarea e cam incerta din punctul de vedere al sotului, al meu - nu, ca mie imi place sa risc, si apoi ce, avem masina, putem sa gasim loc de cazare si in alta parte daca acolo unde s-au cazat colegii mei nu-i pe placul sotului si familiei cu care mergem(bine, familia insotitoare e dotata cu 2 copii, asa ca trebuie sa fiu intelegatoare, daca nu le plac conditiile de la cabana, trebuie sa mergem in alta parte, de, ce stiu eu cum e sa ai copii?)!
Azi abia am tras de mine sa ma trezesc, e ultima zi de vacanta, of, de luni incepe scoala, si o sa trebuiasca sa fiu in forma:D(adica sa ma trezesc devreme si sa nu adorm la catedra, norocul meu ca nu am catedra in laboratorul de info:)), ca daca adorm, ma si trezesc seara la 17, la stirile de la ProTv cu titlul"Profa de info de la Liceul X, le sforaie copiilor niste programe in C++", iar ei saracutii surmenati incearca sa inteleaga ca sforaie profa, ca de, vor sa faca program in C+, glumesc, am elevi silitori, fara gluma, si nu se plang ca trebuie sa invete, mi-e un drag de ei!)
Am auzit ieri la radio ca "Scoala romaneasca dauneaza grav sanatatii elevilor"! Mai sa fie!(Da, clar pe elevii unde predau eu m nu i-a intrebat nimeni )
Cred ca sondajul s-a facut numai la scolile de "elita" de la ..........lasa nu mai conteaza!
Ce nu inteleg e ca eu invatam, nici prin cap nu-mi trecea ca -s vezi Doamne surmenata, sau eu mai stiu cum, ca am mult de invatat, eu invatam ca-mi placea sau ca trebuia, cine mai stie, oricum rezultatul era ca invatam, bine, recunosc, am invatat pana am terminat liceul, ca la facultate am uitat tot ce invatasem inainte, da lasa , asta e alta poveste! Acum sunt nelamurita, cum naiba dauneaza scoala ? Ca tot nu pricep, dupa ce ca au decimat astia(Mec-ul) materia, acum reiese ca si asa dauneaza sanatatii "micutior", da ce sa mai zica cei care au ajuns la casa lor si au invatat dupa programele nedecimate? CA inca sunt traunatizati de volumul de munca depus? SAu ce? Oricum, toata stima pentru cei care au facut facultate inainte de 89! Cei de la catedra sunt adevarati profesionisti!
Gate, prea munte pareri, trebuie sa imi mai fac si bagajele! Deci doua zile blog-ul meu scapa de mine:))!

Niciun comentariu: