vineri, 29 februarie 2008

sandalele rosii

Mi-am luat o pereche de sandale cu geanta aferenta de la Musette( imi sticlesc ochii ca la drac....atunci cad intru acolo, si daca mai intru si cu Iul, clar..nu plec fara ceva), si fara sa vreau dau cautare google pe net ..si ce gasesc? Un blog total anti-Musette:))!!!!!!!!!!
Eu , fan Musette! Da, am portofel de la ei de 3 anisori, si-s tare mandra de el, vorba copiilor de la scoala"doamna, ce portofel de baba aveti"! Iubesc portofelul ala "de baba"! Il port peste tot..nu lipseste nicodata din geanta mea(acu de, e singurul portofel care-l am:D)!
Bun, acum mai am si 2 perechi de sandale de la ei(fara astea de azi), despre sandalele astea ce sa zic? Arata genial,cand le vad mor de dragul lor, dar sunt cumplit de incomode, cumplit! Si stiind eu ca-s cumplit de incomode.... mi-am mai luat o pereche? DA, mi-am luat! De ce? Pt ca erau genial de rosii! Faine rau! Le iubesc mult, asa cum le iubesc si pe celelalte! Ce sa mai zic, la sandalele rosii mi -am luat si genata, acu de, daca geanta s-a potrivit cu sandalele? ce sa fac?
Adica eu nu vroiam geanta, da Iul inspaimantat ca celelalte 2 perechi nu au fost purtate pe motiv ca nu aveam geanta..mi-a luat geanta!

4 comentarii:

Anonim spunea...

:))) m-ai omorit de ris :))
si pentru sandalele rosii ai geanta, dar n-ai rochie, asa ca tot nu le porti :)) lol

La vara te iau la plimbare cu sandalele rosii :D

ps: e a doua oara cand scriu mesajul, pentru ca prima data pisica s-a gandit sa adauge si ea un dddddddddddf 9 hhhjkkkkyyyyy si sa dea refresh sau ceva, ca a disparut tot mesajul :D Oricum, nu stiu sa traduc ce a scris, daca te intrebai...

Strumful spunea...

Dia, una dintre noi trebuie sa invete urgent sa conduca:D! Am chef de o ciocolata calda de la Auchan...da nu am cu ce sa ajung acolo, adica bine, pot sa-l tarasc pe Iul, dar eu vreau sa beau cu tine ciocolata:))!

Anonim spunea...

eh, moft! trebuie sa conduc sa beau ciocolata? am eu ciocolata acasa. mai bine veneai la mine :) si nu trebuia sa conducem nicaieri.

si apropo, n-ai zis ca vii pe la mine? m-am plictisit asa de tare toata ziua incat am simtit nevoia sa fac uscatele. iti dai seama ce plictisita eram, sa fiu in stare de asa ceva?

Strumful spunea...

Ciocolata asa de buna nu! Si eu aveam ciocolata din aia normala:D