vineri, 22 februarie 2008

weekend

Vine weekend-ul, toata lumea il asteapta, mai putin eu! Am nunta, la o verisoara, cica, nici nu stiu cum arata, singurul lucru care-l stiu ca ma tot enerva cand eram mica si ca avea fata pistruiata, sau poate sora ei avea fata pistruiata! Cui ii pasa?
Maine merg la nunta, da trebuie sa fac fata tirului de intrebari de la rude, parca vad! Ce faci? cand faci un bebe? Unde predai? Cum te intelgi cu barbatul?.....lalaieli, da la lalaielile astea trebuie sa si raspund, ca de.....!
Unde sa mai pui si faptul ca mi-e frica sa probez costumatia de nunta, daca nu incap in fusta? E, atunci ce fac?
Stiu:D, il stresez pe Iul, el trebuie sa suporte stres de la mine, parca e el vinovat ca m-am ingrasat eu, da pentru ca eu nu am nici o vina ca mananc mai mult, ....clar e de vina Iul:))! Da, dar eu cu ce ma echipez de nunta? Lasa gasesc eu ceva incapator:)), sunt sigura, da mai e o problema, trebuie sa-i calc camasa sotului:) , asta da chestie grea.....cine a inventat tinuta obligatorie la nunta(adica poti sa mergi si in blugi, da ....se uita lumea la tine)?
Azi era sa-mi rup gatul in maxi-taxi, am tipat la scoala la copii(da ma bufnea rasul....de fata lor...da vad ca acum ma doare si gatul)nu mai am curaj sa probez si fusta aia nenorocita, care mai e si alba, deci o sa am un fund de mari proportii, bine asta daca reusesc sa intru in ea! Eu lalai pe blog mai bine decat sa probez fusta:)), recunosc, oricum o probez maine ca sa adancesc situatia de criza!
Sa revin la nenea de pe maxi taxi care era sa-mi rupa gatul...a pus o frana de am ajuns din spalele masinii in fata...si el ma intreaba ca ce e el de vina daca eu am adormit pe bara :)), tot eu? Eu care daca puteam ma tineam si cu dintii de bara aia, ca la cum conducea omul.....! da de, cine sa fie vinovat, nenea cu mustata care conducea in hopuri, sau eu care ma tineam cu o mana de scaun si cu una de bara dar tot in mare viteza am ajuns in fata! vreau acum sa am eu o putere....sa-i tai mustata lu' nenea ala, da, lasa, stiu , astept justitia Divina!

Mda, am probat totusi fusta...ce sa zic, dupa 3 minute de chin, am inchis fermoarul(fara gluma)! Daca nu plezneste maine incep cura de slabire:))(aiurea nu-s capabila sa fac asta, sunt o mancacioasa)! Abia astept sa treaca weekend-ul asta, eu care-l asteptam cu sufletul al gura, hei, da nu m-am gandit, daca-mi place la nunta? si acum sunt rea cand nu trebuie?

5 comentarii:

Pisicot spunea...

Cum fu? Nunta...
Eu prefer să scap de toate chinurile astea şi pur şi simplu nu mă duc! Excepţii fac doar rudele apropiate şi obligaţiile, mai sunt şi d-alea.

Cât despre fustă, nu mai bine îţi iei una nouă şi pe măsură? E o chestie psihologică...

Btw, ce predai?

maria spunea...

lol, eu am fost la o nunta in tenisi. genial

Strumful spunea...

A fost cea mai rapida nunta din viata mea, la ora 1 a venit tortul si la 2 eram deja acasa bagata la somn!
Am dansat, am mancat, am raspuns la intrebarea "cand ne aduce barza bebe" si am plecat acasa, caclcata pe picioare de sotul meu, fan al valsurilor, dar care uitase ca abia imi inchisese fermoarul la fusta care oricum si cand se inchidea usor tot stramta fusese si complet nepotrivita pt valsuri!
Maria, esti geniala daca ai ajuns la nunta in tenesi! Eu pt nunta asta nu vroiam sa merg la coafor, dar cand am ajuns acolo am vazut ca toata lumea era la 4 ace si toate damele erau coafate si machiate pana-n dinti!

maria spunea...

intrebarea cheie ma fascineaza si pe mine. a aparut brusc in viata mea dupa nunta, inlocuind-o pe "cind va casatoriti". oare de ce nu pot oamenii sa isi vada de treaba lor? cum ar fi sa incepi si tu sa intrebi "dar nu crezi ca ar tb sa mai slabesti vreo 15 kg?" sau "dar cind iesi la pensie?"

Strumful spunea...

Maria, ai mare dreptate! Mereu exista cate o intrebare incomoda(in diferite etape ale vietii:))) la care evident trebuie sa raspunzi(cu zambetul pe buze) politicos....desi uneori iti vine sa-i scoti un ochi persoanei curioase!