luni, 3 martie 2008

Azi

O minte luminata a Pitestiului s-a gandit sa scoata maxi-taxi de pe toate traseele, nu a contat ca nu a putut apoi sa le acopere pe toate, a vrut sa nu mai vada maxi-taxi in fata ochilor si a reusit!
Asa ca, cetateanul care nu le are cu condusul (adica eu), a stat la coada la bilete, cand in fata lui erau 20 (numarate)de persoane, si casiera se misca cu viteza de melc batran ! Ajunsa la casa....cumpar mai multe bilete ca de, nu mai vreau coada, cand ma intorc........coada din spatele meu ...era destul de mare...ca pe vremea cad statea lumea la coada la paine!!!!!!!!!
Bun, luat bilet:D, acu ,asteptat autobuz, si asteptat, si asteptat, ...a venit peste 15 minute...plin ochi! Mi-am gasit si eu un loc...si am putut chiar sa scot telefonul sa-mi sun sotul si sa-l amenint....ca o sa invat sa conduc:))!
Uitasem cum e sa mergi cu autobuzul de pe vremea facutlatii! Oricum autobuzul(ala cu care mergeam la faculta) a facut ceva bun pt mine:D, acolo l-am cunoscut pe iul:D!

Acum ajunsa acasa, sunt aproape resemnata ca trebuie sa schimb 2 autobuze, of da vine vara, ce fac eu cu mirosul din autobuz? Clar trebuie sa invat sa conduc!

Niciun comentariu: