duminică, 18 mai 2008

cala

Am primit o cala(Nu de la sot....flori? Ce e ziua mea:))?)!La nunta mea visam sa am un buchet finut de cale, da in octombrie, de unde ...cale...si mai vroiam si cale grena:D...vazusem eu pe internet(Aveti cale? Vanzataorea se uita ranjind la mine, acum? Nu, peste 100 de ani, acum....da, vreau buchet....nu se paote, nu avem..si alte explicatii....deci mi-a trecut de cale in octombrie, da nunta de mai ....a avut cale....mi-au placut mult de tot)! Ieri am primit o cala, si are snurulet MOV, mov, asa cum imi place mie:D!
Weekend-ul asta a fost obositor, soacra, nunta, cumnata, mid term de dat, quizuri la oracle, prea mult pt un omulet care a dormit de la 4:30 pana la 8...in weekend-ul cand trebuia sa leneveasca!
Sau numai sa mearga la nunta, asta-si planificase, ca de obicei soarta nemiloasa ma trimite in ghearele soacrei......si de data asta soacra era aliata cu cumnata:))! Potrivire perfecta! Alianta malefica, tot incerca sa-mi arate ce intelegere deplina e inte ele, si tot vorbeau, si tot vorbeau, si eu nu ma oboseam sa le intrerup! Si soacra tot vorbea, si tot ameninta ca-i da nu mai stiu ce N*******, si eu tot taceam si zambeam, si soacra se incrunta, si ..eu zambeam ca nu puteam sa rad, da am reprodus discutia apoi acasa cu Sot, si am putut sa rad linistita!
Cristi......acum sa vb despre nunta ta, toate bune si frumoase , dar se facuse 10 si eu cu tot cu oboseala mea imi venea sa invit mireasa la vals ....ca sa pot dansa si eu.....mare noroc ati avut ca m-a oprit sot.....! De doua ori m-am ridicat special sa sugerez...un vals gratios, ca sa poata dansa toata lumea, ca eu special pt asta iubesc nuntile, poti dansa ca un tampit, ca nu se uita nimeni la tine, si daca se uita pana a doua zi a si uitat cum dansai!..in rest.....mai vreau nunta:D, sau sincer si petrecerea de la tara....e buna..deci cand..............?
Antilopule, ai fost un pacalicios...........stii tu ce vreau sa zic!
Spun tampenii, sunt obosita:D!

4 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani! Si toti buni, cu sanatate si multe bucurii! Si sa primesti toate calele si florile din lume, de fiecare data! Si uite, ca o urare speciala de ziua ta, sa fie toate mov de cate ori iti doresti asta! :)

In alta ordine de idei, referitor la ce spuneai, poate te trezesti ca ti se umple cutia postala (macar cea electronica) cu invitatii la nunta ... ;)

Strumful spunea...

Multumesc, multumesc!

Anonim spunea...

Despre mine vorbeai???

Strumful spunea...

Cine ma? Tu ala care ai uitat sa-ti inviti nevasta la vals...si eu abia am stat cuminte ca ma tinea Sot de mana.....................asta ca sa nu te invit eu la dans:))