duminică, 4 mai 2008

planuri

Da, in weekend cand lenevesti, faci planuri!
Planul meu era sa fac azi mancare pentru toata saptamana! Era un plan bun, dar neatentia l-a nimicit:D!
Deci, pun o oala mare pe foc, cu gandul de a face o 'mare" ciorba de fasole sa ajunga toata saptamana!
Fierb fasolea, toc ceapa, morcovul(pana aici totul normal), ...si cand sunt fierte toate chestiile, pun condimente, cimbru si boia de ardei, da iute, ca aia dulce disparuse ca prin minune, si tot ca prin minune ciorba e atat de iute de te arde pe gat:D!
Sa tin minte, data viitoare trebuie sa mai citesc si eu pe plic:D!
Adio mancare pt toata saptamna! O sa am pt toata luma:))!
Nu-i totul pierdut, poate asa slabesc si eu:))! Bine, nu, trecem la planul 2, friptura(e, aia a iesit) cu cartofi !
Postare, fara sens, cui ii pasa ca am iutit eu fasolea:)) , aproape nimanui:)), Sot o sa incerce sa manance, ca de nevasta a muncit:D! Oricum ciorba are deja un fan:)) Dan:)), el roade tot!

Niciun comentariu: