luni, 2 iunie 2008

Ceva dulce

Semilune, astea sunt prajiturelele care-mi placeau cand eram mica! Imi plac si acum, asa ca mi-am luat inima in dinti, si am inventat:D, si mama inventa(am mostenit de la mama inventiile din bucatarie) cand ne facea noua prajiturele.....cred, nu am sunat sa intreb, ca cine stie ce reteta-mi spunea!
Reteta proprie de semilune!
5 oua
5 linguri de zahar
5 linguri ulei
5 linguri faina
5 linguri apa
coaja de la o lamaie

Albusurile se bat spuna intr-un castron, intr-un castron mai mare se freaca galbenusurile cu toate lingurile de mai sus, si coaja de lamaie, se amesteca, si se dau la copt!
Secret: Albusul batut tare, tare!
Dupa ce scoti tava din cuptor, lasi 10 minute si tai prajiturica cu paharul in forma de semiluna, daca vrei poti sa pui zahar pudra (eu nu, ca nu-mi place)!
Oricum , asta e reteta de pandispan, am mai multe retete de pandispan, dar asta e cea mai stralucita, nu dai gres niciodata!
Deci , asta-i pandispan, cu gust de lamaie , taiat in forma de semilune:D!

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu n-am decat 10 linguri in casa. de unde sa gasesc eu 5 de-alea, 5 de-alelalte, 5 de altceva si inca 5 pentru apa? a? sunt 20 de linguri in reteta ta!!!!

Strumful spunea...

Dia, trebuie sa mai cumperi linguri:D!
Si mai trebuie sa ma inveti sa fac si eu o crema buna pt prajitura!