miercuri, 4 iunie 2008

Planuri

Planuri?In momentul asta vreau vacanta!
Da , vacanta, a, am uitat trebuie sa predau un referat pana pe 21, referat dintr-o tema din care nu stiu nimic, da mai am timp pana atunci sa devin sclipitor de desteapta(cum nu)!
Planuri are Sot, vrea la munte, si inca 2 weekend-uri, nici macar unul , precum credeam eu!
Nu-i nimic, toate weekend-urile sunt amanetate, unul la soacra si la mama, altele 2 muntelui! O sa se plictiseasca muntele de noi!
Ce alte planuri mai avem? Pai......am uitat, mai am de terminat un curs de Oracle.........de ce se aglomereaza toate?
Mai am ceva de facut? Da, sa ma tund, dar aman, nu e timp:D! Azi am fost in oras, si am vazut un set fain de cercei cu ametist! deja ma gandesc la ei , ii vreau, vreau si medalionul asortat! Of, si mai e ceva pana la ziua mea, trebuie sa gasesc alt motiv!
Plan, gand? Pai, cred ca-i suficient!
A, gand, nu mai fac nimic de mancare pana nu termi scoala, prea obosita!

6 comentarii:

Oama De Zapada spunea...

nu ma luati si pe mine la munte? (atentie! la munte nu la soacra :)))

Strumful spunea...

Dana, cu mare placere, te luam la munte(fara gluma, nu-i chiar asa de departe Bucurestiul de Balea), dar ce zici , inainte de munte, o repriza de cumparaturi?

Anonim spunea...

eu ma duc la mare! :D

cred ca de-aia n-am ajuns inca la disperare totala cu pregatirile de nunta, fiindca in loc sa ma stresez ca in 5 saptamani e nunta, eu ma relaxez ca intr-o saptamana sunt la mare :D

Strumful spunea...

E bine la mare, vreau sa stiu si eu cum e apa, si evident vreau sa vad poze, ca nici acum nu le-am vazut pe toate alea din Dubai!

Oama De Zapada spunea...

ispita ce esti!...am promis ca sunt cuminte (macar o vreme) si nu mai atentez la bugetul familiei :P

Strumful spunea...

Bine, bine, lasam repriza de cumparaturi pe luna viitoare!