joi, 31 iulie 2008

Proiecte neancepute, influenta, ploaie

Nici nu stiu in cat suntem azi! Prima data in vacanta asta cand am dormit pana la 10!
Dar cand m-am trezit,mi-am adus aminte ca am de terminat un proiect pana in septembrie, proiect de care nu m-am apucat, dar care clar necesita mult timp si calm:))! Mai am un examen final la Oracle, si peste toate am un chef imens sa citesc tot felul de carti, dar nu de specialitate:))!
Afara ploua, si e intuneric de zici ca-i seara(Ora o stiu, ca doar e afisata la laptop), si eu vreau sa lenevesc, adica asta fac, ca doar stau pe net! Totusi, sa vad in cat suntem astazi(am, aflat 31), nu de alta, dar sa stiu cum sa-mi planific timpul! Mai e o luna pana la inceperea scolii! Ce vacanta ciudata, sa nu am timp pentru mine, sa treaca imediat concediul(ala petrecut cu Sot, e concediu, iar cand el nu mai are concediu, sunt in vacanta:)), face bine la psihic sa-mi spun ca-s in vacanta..desi vacante din astea tot am de 5 ani:D)!
Au trecut 5 ani de cand sunt profesoara:))! Parca ieri ma prezentam la post si tipam cu drag si spor la prima mea generatie de copii:))!
Apoi pe unii dintre ei i-am avut elevi si la liceu, si se mirau de ce nu mai tip(ei nu stiau ca tipatul a fost bonus pentru primul meu an de invatamant, vroiam liniste, asa ca o obtineam, mai prin anul doi m-am prins eu ca fac ei liniste si lucreaza si cu drag, ca doar e informatica)!
Ce bleaga eram, am plans cand am obtinut primul premiu 1 la un concurs judetean (paraca-mi ridica cineva statuie)!
Dar stau si imi dau seama, ca am influentat viata unora dintre ei, multi sunt studenti la Automatica, la Cibernetica, la Informatica!
Am primit un mail de la un copil , mi-a multumit ca l-am pus sa invete si ca l-am trimis la concursuri(acum lucreaza la o firma de soft)!
E frumos sa fii profesoara, dar exista un singur dezavantaj, cel material:)), dar ce mai conteaza!
O viata avem, macar sa facem ce ne place!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Strumfila, e esential sa faci ce iti place. Si e si merituos daca asta, ca in cazul tau, te face sa renunti la un job mult mai bine platit (pe care la pregatirea ta ti l-ai permite cu siguranta) pentru unul la catedra.
La cat mai multi ani in care sa faci ce iti place, chiar daca asta nu va insemna sa ramai o viata in invatamant!