sâmbătă, 26 iulie 2008

Unde fuge timpul?

Parca se micsoreaza zilele, nu mai am timp sa fac nimic, pana acum vacanta asta nu am avut nici macar o zi doar pentru mine! Mai mult de o saptamana dorm 6 ore pe noapte, unde au fugit orele? Unde alearga timpul asta? Inca nu m-am lamurit! Promit sa dau telefon, dar nu am timp nici sa ma gandesc la motivul telefonului! Parca sunt luata pe sus de timp!Incep un lucru, ca trebuie sa fac altceva !
Maine iar multa treaba! Am promis ca ajung la o cununie! Dar cum? Baietii pun gresia si nu mai pot iesi din casa:))!
Stau sa ma stresez ca Sot a dat peste cap bugetul familiei ca mi-a luat tot mie ceva(o minunata bratarica), si Cristina Spatar are diamante de un milion junate de dolari sau euro....ea stie, adica pe astea le poarta la nunta( ce tampita sunt:)), faceam o trecere in revista a canalelor si aud, cuvantul magic diamante:)), mda, am avut grija sa ma uit pe la ora 18 la tv, da vad diamantele, acu, ma linisti naspa:)), mare si tiganos, scuze,sunt rea,dar clar nu se potrivea la rochie!)!
Vreau sa aflu insa de ce fuge timpul!
Cine stie?

6 comentarii:

Anonim spunea...

Strumf, nu stiu, dar daca afli pune pe blog ca vreau si eu sa aflu (si cati or mai vrea ...).
Gata cu exilul in propria casa?

Strumful spunea...

Acum urmeaza partea cea mai placuta....sa fac curat(toata casa e plina de praf)!
Singura evident, ca Sot e la munca!

greenfield spunea...

Cum fuge timpul ma tot intreb si eu de cativa ani incoace. A fost o vreme cand cu siguranta timpul se scurgea altfel. Cat despre bratara, ce sa zic, cine poate, poate, cine nu, nu.
Asta e. Spor la treburi!

Strumful spunea...

Nici noi nu prea puteam bratara, dar am zis ca daca-mi place......de ce nu,o sa chitaim pana la salariu...:D!

greenfield spunea...

Se poarta vintage la bratari, in ultimul timp am purtat numai bazaconii, ce atatea diamante...

Strumful spunea...

Greenfield, am o cutie plina cu chestii colorate(rosu , mov, negru prodomina)!Sunt de efect!
Preferatele mele sunt trei bratari rosii!
Diamante, nu am inca la ce asorta:))!