duminică, 10 august 2008

Vrancea

Tabara a fost in Vrancea! Chiar e un judet frumos cu oameni linistiti si clar mult mai buni la suflet fata de multi de prin partile de unde-s eu!
Galaciucul, e o tabara, dar in jur sunt multe de vizitat(sa nu mai spun ca mancarea e tare buna)!
Eu am fost la Cheile Tisitei(Parcul Natural Putna Vrancea)





Cheile Tisitei, chiar sunt frumoase, daca treci peste mirosul de urs(oricum doar eu il simteam:D), ai ce vedea, ai cel mai curat aer pe care l-am respirat eu pana acum, ai ce poza, ai cu ce amintiri ramane!
Eu la ducere am fost concentrata pe peisaj(de atata concentrare am si scapat in Tisita:)), avea cam 10 cm:D),iar la intoarcere eram disperata(disperate) sa nu ne intalnim cu ursul(ala caruia ii simteam eu mirosul:)))! Oricum cei care trecusera inaintea noastra vazusera un urs, dar parese ca e prietenos, noi trecem prin poiana lui(saracul), si el incearca pe cat poate sa ne ignore(cred eu, cert e ca nu a mancat pe nimeni)! Copiii(generatia Emo) au vazut un urs si in loc sa-i miste fizicul mai repede de acolo, au stat au facut poze, au chitait...si apoi au plecat:)), linistiti(daca eram eu acolo....sigur tipam , de ma manca ursul de nervi, oricum era sa ma manance a mea colega....da cu oamenii ma descurc, e asta-i alta poveste)!
Am mai fost la cascada Putna! E o cascaduta, dar merita vazuta!

Observatorul Seismologic, Vrancea, unde-s oameni foarte saritori, ce dau multe explicatii despre activitatea centrului!

Si sa nu uit pastravaria din zona!

Vrancea e un judet frumos, unde merita sa mergi, si unde sunt sigura ca se face turism de calitate!

2 comentarii:

Anonim spunea...

bine ai revenit! frumoase locurile vizitate de tine! multumesc pentru poze! :)

Strumful spunea...

Cu placare, chiar e frumos in Vrancea!
S-a pastrat atmosfera aia de sat, de calm!