duminică, 3 august 2008

Weekend

O..da, am petrecut un weekend cu soacra si cumnata !
Surpriza, nu a fost asa de rau pe cum ma asteptam! Ori s-a mai civilizat soacra, ori eu m-am prostit! Nu vreau sa stiu! In schimb ne-a inebunit pe toate trei "mamaie"(cu ghilimele, pentru ca e mamaia sotului, nu a mea)! Mamaie bantuia peste tot, enerva pe toata lumea, vorbeam su Sot ...si ea cu urechea, faceam mancare, si ea cu ochiul in oala!
Intram in camara sa vad ce face Sot si ea dupa mine! Venea sa aseza in pat...si ...incepea sa ne descoase! Prima zi a fost amuzant, dar a doua incepuse sa-mi moara si ultimul neuron de nervi! O chemai la masa, nu, nu vin, ca nu mi-e foame! Bine, se aseza langa masa, si incepea! Da, tu de ce nu mananci aia! Sa-i de cineva fetitei pilaf!
Da, de ce mananci cu mana, nu ai furculita? F........furculita am, da sunt eu mai taranca, de sunt olteanca!
Da, paine nu mananci?
Trecura si zilele de stat la tara(adica una si putin...da care parura mult mai mult)! Si ma alesai cu rosii sa fac bulion! Adica zarzavat de iarna! Dar o sa-l numesc bulion, e mai scurt!
Da povesesc alta data telenovela bulionului! Ca deja miroase putin a cartofi prea facuti din cuptor!

Niciun comentariu: