miercuri, 3 septembrie 2008

Goana dupa job

Eu am una bucata frate! Nimic nou!
Minunatul frate care a avut in trecut nume ca "Prostea"(asta a durat cel mai mult, si inca se mai potriveste), "Frate Dan"(Nu faceam parte din nici o secta)! Acum e doar Dan, si-a castigat dreptul asta, a crescut, dar tot cel mai mic este(deci tot el face clatitele:D)!
Si a terminat si facultatea! Oau! Nici el nu mai credea....si uite, se vazu omul cu facultatea terminata, dar stai, acum "NU am servici"!
Pai si ce vrei, sa-ti caut eu? Nu! Bine, ca si asa nu cunosteam pe nimeni:))!
Urmeaza 3 luni de deprimare aparenta(pentru el), trei luni in care Dan...vrea servici, dar nu depune cv-uri, nu cauta in ziar, nu fae nimic, doar vrea!
Si streseaza pe toata lumea(dar nimeni de acasa nu-i zicea.....)!Aici intervin in peisaj, dupa o discute seriaosa, a doua zi(1 sept) Dan era in Pitesti, cu cv-ul in dinti , cautand de lucru!
Acum chair ii pare amuzant sa mearga la interviuri!
Azi (manager de ceva)intra la inteviu, la un birou, patroana(o baba, potrivit descrierii) si un angajat!
"Baba" il studiaza din cap pana-n picioare si exclama .... pune un plus la cv, nu vezi ce fizic are(Mereu radeam de el ca o sa se insoare cu o baba bogata.....si pare sa aiba inclinatii)!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Acu' vezi bă de ce mă duc eu la sală? :)

Strumful spunea...

:))
Banuiam eu ca din cauza asta nu te insori(tu ai patron:)))

Anonim spunea...

a terminat frac tu faculta? omg! trebuie sa l vad:P