vineri, 26 septembrie 2008

Si noi ca dirigintii!

Doua saptamani pline!
Cu multe ore, cu multe vesti, cu multe persoane noi!
Cum a fost ca diriginta?
Pai........!
Saptamana 1
Ziua 1 -impartit cartile, amentintat ca pleaca fara urechi daca mai vad cercei, amenintat freza emo albastra sa dispara
Ziua 2 - au rupt clanta, dar nimeni nu a venit cu cercel, si emo a venit tuns
Ziua 3 - Bataie cu ghemotoace de hartie surprinsa de profa de romana
Ziua 4 -scris pe usa cu ceva alb care nu se mai sterge clasa
Ziua 5 - ora de dirigentie plina de invataminte
Saptamna doi
Ziua 1 -nimic deosebit, cred, oricum nu mi-a ajuns nimic la ureche
Ziua 2- luat note mici, nu scrisasera
Ziua 3- toata clasa plina de mizerie, diriga ameninta cu nota la purtare
Ziua 4- toate bune, am scris catalogul
Ziua 5- rupt dulap din clasa! Diriga disperata, ei nevinovati:))

Vreau vacanta!
P.S. Am cei mai destepti si mai frumosi copii la dirigenite:D!

2 comentarii:

Anonim spunea...

... iar ultima fraza e chiar pentru copiii in cauza ;)

Strumful spunea...

Da, imi place de ei, dar simt eu ca trebuie sa-i mai schimb, ....se zice ca fiecare clasa e ca si dirigintele:D!..cred ca o sa-i pun sa-si faca blog:D!