sâmbătă, 6 septembrie 2008

Stres

Uneori te simti luat pe sus de evenimente, cand te trezesti , esti deja cu examenul luat, cu un kg in plus, ca de stresul genereaza foame in cazul de fata! Si nu orice foame, ci foame de ciocolata!Oricum , putea genera foame de ce vroia el, ca eu toata saptamana nu am gatit!
Nenea stres a mai generat si cateva raite prin magazilele preferate(Ma Dame, si tot Ma Dame) unde am avut norocul sa nu gasesc nimic, adica aproape nimic, eu vroiam , dar daca nu aveau marimea mea....asta e!
Nu eram doar eu stresata, si colega mea, era la fel de stresata, surprinzator stresul genera si la ea chef de cumparaturi! Asa am ajuns eu la Steilmann(au un site prost gandit, nu m-am abtinut sa zic:D), o da am dat peste reduceri:D!
Cand iesi cu plasele in mana de la Steilmann..ai un zambet tamp pe fata!
Stiu eu sigur!
Am mai fost dupa examen(ca sa ma rasplatesc) la Mall-ul din Pitesti, cu gandul sa-mi cumpar o lotine de corp de la Body Basics, asa se numeste magazinul..sau firma, cine mai stie, cert este ca nu au site web, sau eu nu-l gasesc, si ma enerveaza asta, desi produsele din magazinul ala sunt geniale, firma asta nu stie sa-si faca reclama....!

3 comentarii:

Anonim spunea...

e body shop in pitesti?????vin si eu:P

Unknown spunea...

Body Basics a aparut de putin timp in Ro. Asta e site-ul lor dar e doar in ceha... deocamdata:
http://www.body-basics.info/cz/
:-(

Strumful spunea...

Multumesc, si eu am gasit ceva intr-o limba, sau asa cred! La noi au fost reduceri la Body Basics cu 50%! Deci mi-am facut plinul!