luni, 1 septembrie 2008

Trecu'

Trecu' vancanta, nu stiu unde se duse', trecu' pe langa mine...!
Am auzit la televizor ca a trecut si vara!
Da! A trecut vara, cand am iesit dimineata afara....am batait de frig!
Oricum , dupa ce am batait de frig, m-am urcat intr-un taxi....sa ma duca la curs, ca eu eram sleita de ...lene sau plictiseala(nu-mi mai aduc aminte, cert e ca s-a scumpit biletul de calatorie e 1,7 lei, absurd de mult)! Taxiul era condus de o doamna, care era sa dea peste un mos cu dacia, da am trecut repede de momentul asta(solidaritate feminina), apoi s-a lansat o discutie despre generatia emo(discutie ramasa neterminata, lasa, e si maine o zi, daca ma satur sa astept autobuzul , merg din nou cu taxiul)!
Eu, nevasta gospodina, sa stau 8 ore la un curs?
Cine mai credea asta?
Si problema e ca mai am 5 zile de curs( am dat teste 3 luni....rezist eu si inca 5 zile) apoi e pentru mine, eu invat lucruri noi!
Termin cursul asta, dar incepe scoala, si eu in vacanta asta nu am lenevit nici macar o singura zi(aici apare oftica)!
Nici nu stiu daca vreau sa incepa scola! O sa fiu colega cu a mea verisoara, eu o sa ma satur de fata ei si ea de fata mea:))!
Nici nu stiu daca ne intelegem bine, in aparenta da, in profunzime..........cui ii mai pasa...trebuie sa trec la inavtat! Of!

3 comentarii:

Anonim spunea...

a trecut si pe langa mine...si vacanta...si vara!
spor la invatat! :)

Anonim spunea...

Pai daca vrei sa te angajezi in alta parte, ce mai freci vere menta pe la scoala?

Strumful spunea...

Vere Antilop.....eu nu las invatamantul!
Imi place! Deci asta-i considerat ca un curs de perfectionare pentru mine!
Bine ca-mi mai citesti si tu ocazional blogul!