marți, 28 octombrie 2008

Frig la mine in cap..casa!

Am picioarele inghetate, mi-e frig, nu e apa calda, apa rece e rece rauuuuuuu, aerul conditionat nu mai face fata la 2 camere, am multa treaba la scoala(unlele chestii nu intra in atributiile mele, dar...de ce ce nu? ), Sot e plecat(parca e mai cald in casa cand e el acasa), directoarea trage de mine sa mai adauge la orarul meu cam 8 ore suplimentare:((, nu , nu mai vreau oreeeeeeee! E mai simplu sa scriu pe blog, da sa-i spun:D!
Asa, sa trecem peste asta, ascult "In gura presei", Mircea se plange ca n-o cunoaste pe Romanita Iovan, ce-mi pasa mie de asta? Toata lumea divorteaza? Cui ii pasa?
Mie nu-mi pasa, adica de la o vreme nu-mi mai pasa de multe(pentru asta m-au ajutat cei de la scoala, de la una dintre scoli:)), in 7 saptamni de scoala am facut un curs intensiv de indiferenta, asta ca sa mai pot zice ca-s intreaga(acum inteleg de ce suntem pusi sa facem teste psihologice in fiecare an, dar inca nu inteleg de ce nu ne maresc salariile, dar nu-mi mai pasa, suntem in Romania) la cap dupa ce se termina scoala)!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Strumf ... aia cu frigul chiar e trista. Dar sa stii ca picioarele pot fi reci si daca in casa e cat vrei tu de cald. Incearca din cand in cand bai fierbinti (cu apa incalzita ...).

Cat despre lectia de indiferenta ... uneori e buna daca poti s-o inveti si ti se potriveste. Mai prost e daca esti facut sa nu poti fi indiferent si sa le traiesti pe toate pe care nu le poti ignora ...

Strumful spunea...

Indiferenta, nu-mi prea iese, desi vreau, sunt atat de multe lucruri deranjante la scoala(la scoala cu clase de SAM) ca si pe o statuie ar enerva-o, stiu eu sigur!