joi, 30 octombrie 2008

Marti

Ieri aveam ore de la 12:00, dar se pare ca somnul meu m-a parasit pe la 7:33 ...m-am invartit prin casa, si cum se face ca trece timpul si trebuie sa plec la scoala, ca de, sa nu perturbam "minunatul si bine platitul" Invatamant(dacanu eram titulara....renuntam, dar am muncit prea mult pentru asta)!
Dau sa plec, dar ma intorc, sa duc si gunoiul(rar am asa instincte)! Ma reped la sacul de gunoi, il smulg :D, si dau peste o sticla de vin rosu(facea parte din proiecutul"cum se face otetul rosu:D"), sticla pe gresie, vinul pe pantaloni si pe gresie!
Stau sa ma gendesc "de ce eu, de ce acum?" , sterg vinul....dar intrebarea era" eu cu ce ma imbrac?" .Gasesc! Ajung chiar si la timp la scoala!
Acolo iar alte mici ghinioane, acolo aceasi colega ce ma pune sa-i scriu nu stiu ce prezentare in PowerPoint, da nu vine cu nici un material, de parca eu trebuie sa stiu si chimie!
Azi, aveam doar 2 ore (mici si dragute), dar de unde, trebuie sa fac site web, trebuie sa mai fac inca 8 ore pe saptamana ca de, pleaca x, si incurca itele, desi se stia clar ca X, pleaca de la inceputul anului scolar, trebuie sa raspund la intrebarea: De ce nu invata ai tai?, trebuie sa ....., sa nu uit acasa trebuie sa-i astept pe nenii care vin sa ne puna usa, sa hranesc una bucata frate...!
Deci miercuri si joi=marti!
Sper ca vineri nu o sa fie =marti!

Niciun comentariu: