marți, 9 decembrie 2008

marti

Dupa ce l-am pandit pe mos, l-am amenintat sa vina(asta vineri), dupa ce i-am cumparat o plasa (din aia mai mica) de dulciuri si sosete.....mosul a venit, dar tot ca sa ma simt asa cum sunt REA(poate asa realizez si eu si incerc sa ma mai controlez), a venit cu un parfum luat din Germania, ceea ce inseamna ca era la mine in casa de miercuri, iar eu nu stiam!
Adica, cine s-a gandit ca mosul face ca in copilarie? Cumpara chestii iar copilul cel "cuminte" cauta prin casa ....pana gaseste!
Cred ca de rea ce sunt am avut si luni o zi proasta, bine exclus, dar e bine sa gasesti o cauza, dar nu pot sa o scriu pe blog ca doar e despre bunul sistem de invatamant si de cine-l conduce, cine stie cine nimereste pe blogul meu!Cert e ca unii copii nu au ce cauta la scoala, fie si la SAM, iar conducerea nu face nimic, ca doar nu vrem noi exmatriculare ca sa puem in pericol numele Grupului:))!
Dar daca am inceput saptamana prost ma intreb ce se mai intampla azi , ca doar e marti!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Faci ce faci si dai de zile de marti ... Le pun asta de la organizare cam des in calendar. Sau doar ai tu un ghid bun sa dai de ele ;)
Hai, ca a fost la inaltime Mosul, atat in ceea ce priveste cadoul, cat si organizarea cadrului festiv de oferit. Bravo, Mos!

Strumful spunea...

Mosul a fost la inaltime, nevasta nesuferita, iar martea a fost buna!