miercuri, 11 februarie 2009

Mancarea ghinionista

Dupa 8 ore la scoala de tipat la copilul omului, ajung si eu acasa, Nu, nu a venit Sot sa ma ia cu masina, ca am zis ca vin eu singura cu autobuzul!
Zis si facut, ma urc in autobuz, nenea mergea ca alergat de gloante, reusesc sa-mi gasesc un loc sigur, nenea sare o statie, norocul meu ca nu statia mea, cobor!
Merg la un magazin in care nu mai intrasem de mult timp, cer cremusti, ca-i plac lui Sot. Tanti de la magazin , infige mana in gramada de cremvusti din vitrina, eu ii cer 10 bucati, ea nu se oprise nici la 15, cand ma uit mai bine, tanti nu avea manusi!
Stig, suficienti, ca nu aveti manusi!
Tanti, ranjind, stiu, dar mi-e mai comod!
Intind banii si plec, in conditii normale ii ziceam sa-si bage cremvustii .....iapoi ....in vitrina, dar eram prea obosita si silita!(Mi-am adus aminte, nu mi-a dat nici bon, o reclamatie mica la Protectia Consumatorului, merita, dar mi-e prea lene)
Ajunsa acasa ma mobilizez sa pun masa, ca de, sunt nevasta!
Incalzesc eu ciorba de fasole.........ma opresc, se acrise! Of, nu-i nimic!
O sa fierb niste lapte! Spal o oala mica, mult lapte nu are rost nu suntem mari bautori, doar ca si laptele se prinde la fiert!
Da, recunosc, sunt o grasa, marimea 40 sau 38 in unele magazine care ma binedispun, dar toata mancarea mea comploteaza impotriva familiei mele?
Nu e corect!
Asa ca am mancat si noi ce mai era prin frigider!
Si pentru ca nu se oprise ghinionul, Sot se impiedica de puzzle-ul meu care era pe jos si-l ucide! Sigur e miercuri azi? Ca mie imi pare ca a fost marti!

Niciun comentariu: