marți, 17 martie 2009

Daca.....

Daca nu mai folosim apelativul doamna, eu cum o ma strig pe a mea soacra(deja sufar, astept sugestii)?
Cum mai fac eu o cerere de invoire......in loc de Doamna Director ...ce scriu ....?
Cum mai arat eu ca-s bine crescuta....daca nu folosesc doamna, domnule?
Cum o sa ma strige elevii?Sunt tare curioasa!
Da, pana si ginecologii cei in care are lumea incredere, nu papitoii din Pitesti, risca sa ajunga dupa gratii...!
Oare ce o sa se mai intample? A, imprumutul de la FMI!
Greve? Eu nu fac greva!
Criza sa fie, dar pretul alimentelor sa scada! Se paote? NU! Ca sunt mai bune la suprapret!
NU mai avem voie sa fotografiem casele demnitarilor? Dar ce mai avem voie in tara asta?
Sa scriem pe blog? A, si astea-s monitorizate!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Care i ideea cu "doamna", Strumf?

Strumful spunea...

Pai, cei de la Consiliul Europei, sau ceva i genul asta au hotarat ca e discriminator sa folosesti doamna sau domnisoara! Si sa nu le mai folosim, ca suntem educati!

Anonim spunea...

Pai si atunci? "Bre" merge (ca e universal)?

Pana la urma care e problema lor, ca nu s-a dus nimeni sanatos la cap (imi imaginez si sper) la Curtea Drepturilor Omului discriminat si cu creierii vraiste ca a fost facuta doamna sau domnisoara (dar invers de cum era)?

Africa moare de foame si Consiliul Europei se piaptana ...

Strumful spunea...

Politica le cam are cu pieptanatul!

Mihaela Pojogu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Discriminator pentru cine? Poate pentru ei, deoarece nu sînt domni(doamne).

Strumful spunea...

Ioan, tu ai dreptate, dar deja incepe sa nu ma mai mire nimic!