sâmbătă, 4 aprilie 2009

Uit repede!

Uit repede cand ma enervez pe am mea soacra, uit repede cand face tot felul de nesarate, si la urmatoarea vizita..........imi dau seama ca sunt o varza, mai bine stateam acasa, ca de schimbat soacra nu se schimba!
Uit repede cand colega mea de catedra ma barfeste(lucruri clar inventate) la directoare, asta pentru ca o consider prea slaba la ea in cap......si nu merita prea mare atentie!
Uit repede cand ma supara cate un copil la scoala!
Uit repede ca am mancat acum 10 minute ciocolata.....si mananc iar!
Uit repede ca suntem la bugent de criza si ucid bugetul familiei!
Uit repede uneori clipele frumoase, desi ar trebui sa le pretuiesc mai mult!
Uit repede cand imi propun sa merg la sala!
Uit repede si visez putin ...................!
Voi ce uitati repede?

Niciun comentariu: