sâmbătă, 13 iunie 2009

Saptamana cumparaturilor!

Recunosc, mi-a revenit pofta de cumparaturi!
Declar magazinul Kallia(din Pitesti) cel mai minunat magazin posibil!
Toate hainele de acolo sunt pe placul meu(si pe placul lui Sot, nu-l doare mana sa dea 350 lei pe o rochie, in schimb ma doare pe mine sufletul:)), dar ce conteaza uit imediat durerea de suflet, rochie frumoasa:D, fuste frumoase...gata nu mai merg cu Sot la cumaraturi)! Asta am zis ieri, nu mai merg cu Sot la cumparaturi, azi eram prezenta in Mall sa caut sandale!
M-am ales cu o pereche de sandale turcoaz!
Nu am haine asortateeeeeeeeeeeeeeee!
Aaaaaaaaa, pai ....hai sa-ti luam!
Asa ca mi-am mai luat si o fusta turcoaz, si un maieut asortat!
Sunt spaima bugetului familiei!
Dar sa nu uit, mi-am luat si un inel cu piatra mov, semnat de: Narian Nacu!
Este cel mai frumos inel! Are mare valoare si artistica si sentimentala si mai e si cu mov!
Oricum mi-am jurat de mult ca am sa evit toate turcismele de aur sau argint!
Cam atat sper cu cumparaturile pe luna asta, oricum acum sunt ocupata cu mancat piersici , pepeni si cirese!

Niciun comentariu: