joi, 8 octombrie 2009

3 ani de la casatorie


Da, pe 28 octombrie facem 3 ani de la casatorie!
In primul an, sot a primit cadou de la mine un album cu poze din anul respectiv, eu nu mai stiu ce am primit de la el ca in ziua cu pricina a fost plecat in Austria(probabil parfum)
Al doilea an, amandoi am uitat ziua cu pricina, el era plecat in State, recunosc a fost darnic atunci cand a venit(2 genti faine, un parfum, ceas, Victoria's Secret)!
Al treilea an, asta de acum, iar o sa fie plecat, de data asta in Portugalia! Nu mai mai stresez sa-i caut cadou, nu mai scot nici pozele de anul asta..oricum abia astept sa vad ce-mi aduce!
E convenabil sa plece de acasa la aniversare(scapa de iesitul la restaurant iar eu primesc chestii, anul asta vreau parfum(Chanel no5), dar pentru ca nu-mi citeste blogul...astept sa ma surprinda)!
Anul viitor cred ca o sa fie in tara....pai..."ulciorul nu merge de multe ori la apa"!

5 comentarii:

ina bixade spunea...

Multi ani inainte, draga mea Sofia!!!

diana spunea...

multi inainte :D

si noi la fel am facut anul asta, la aniversare am fost departe unul de celalalt, asa ca n-am sarbatorit. nici cadouri nu ne-am luat...

Strumful spunea...

Ina, multumesc!
Di, ai grija....ca dupa cum vezi(din experienta mea)....e clar ca si anul viitor tot despartiti:))...dar sa-ti cumpere cadou!

cristina spunea...

Ei, iaca si fetzica (oarecum ...) Strumfului ... :)
La multi ani langa Sot si toti fericiti!

Strumful spunea...

Cristina, multumim..la fel si tie!