duminică, 29 noiembrie 2009

Sarcina pe luni

Luna 1.(nu am stiut) Dormeam pe mine, beam in pauze cafea si la ore cu chiu cu vai eram atenta, dar doar daca aveam Cola la indemana! Dar la un moment dat cand nu mai mergea nici cu Cola nici cu cafea am trecut pe Red Bull....dar tot somn.
Luna 2. Greturi, dimineata, pranz, seara, unde mergeam eu, greturile dupa mine, speriasem pe toata lumea! Nimeni nu manca nimic pe langa mine fara sa ma intrebe daca vreau, iar eu mancam doar biscuiti, iaurt si banane!
Luna 3. Tot greata, am reusit performanta sa vars de 3 ori spre fericirea lui Sot care radea de mine. Asta a fost luna nervilor fara motiv
Luna 4. Scapata de greturi a venit timpul ranjelilor(aveam mereu un zambet tamp pe fata).A venit randul meu sa "rad" de Sot! Vreau strugure negru(a alergat Sot peste tot sa-l caute)...a venit cu strugurele peste doua zile, dar deja imi pierise cheful, vroiam banane, banane care parca se uratisera in rafturi....deci mi-a pierit si cheful de ele! Noroc cu piersicile de Grecia si capsunile tot dintr-o tara orecare, ca de Romania....
Luna 5. Luna pepenilor(tot de Grecia initial), nu nu aratam eu ca un pepene, eu eram frumoasaaaa(asa m-am simtit toata sarcina).
Luna 6. Manacam tot ce prindeam mai ales fructe si legume, oricum carne am mancat foarte putina toata sarcina
Luna 7. Mancat, somn, somn, citit despre bebelusi, iar dormit si multe plimbari, si cred ca in luna asta am avut si o repriza de bocela, motivul irelevant....doar boceam!
Luna 8. Deja aveam nevoie de toaleta din 30 in 30 de minute, deci plimbarile limitate, Sot disperat...iar pipi....pai acum 20 de minute....
Luna 9. Eu cum nasc? Adica...de ce nu nasti tu...de ce trebuie sa nasca nevestele? Toata luan l-am stresat pe Sot cu nasterea, citeam chestii pe net apoi ii povesteam ca sa-l ingrozesc:))


Concluzie: Au fost cele mai minunate 9 luni din viata mea, sa simt micuta fiinta cum misca, sa stiu ca e acolo in mine, sa o iubesc!

Niciun comentariu: