joi, 12 noiembrie 2009

Travian!

Vreau sa mai scriu si eu ceva pe blog, dar pentru ca nu fac nimic special, pentru ca nu merg in locuri diferite, pentru ca nu mai imi sta capul la citit de carti......nu am ce scrie!
Dar am vointa, insa de data asta vointa nu ma ajuta!
In perioada asta singurul lucru care-l fac si nu necesita multa energie si multa gandire este jucatul de Travian!
Da, joc Travian, ma mai apucase Travianul inainte de nunta, ca de, eram stresata!
Se pare ca este un remediu bun pentru perioadele stresante din viata mea!
Bine, e timp pierdut inutil, dar, ce sa fac daca oricum nu fac nimic, dar chiar nimic(mancat, mancare,dormit, stresat sot, televizor, plimbat burta si sa nu uit vorbit la telefon cu orele ...am prietene care ma suporta si-s la fel de vorbarete cu mine)! Sunt foarte sigura ca e un timp pierdut inutil, dar nu ma pot concentra, nu pot face nimic, sunt ocupata doar cu zambitul, l-am tampit pe Sot de atatea zambete si atata ameteala(pur si simplu nu ma pot concentra sa fac ceva anume)!
Deci joc Travian!

Niciun comentariu: