duminică, 27 decembrie 2009

La cumparat cadouri!

Ies sa cumpar cadouri de Craciun, las copilul acasa cu Sot si ma duce Dan la Mall. Las sentimentul de vinovatie( ca-mi las copilul cu Sot) intr-un colt de suflet si incerc o incursiune in mall!
Mall care nu are cadouri tentante pentru Craciun, dar, are o vanzatoare draguta la sticla de murano(magazinul ala cu chestii dragute)!
Intru in magazin, privesc, ma hotarasc ce vreau,vreau sa deschid gura sa si cer, dar vanzatoarea...
Esti gravida?
Eu: Nu, dar am nascut acum 4 saptamani!
Da? Si ce ai?
Eu: Fetita!
Fetita???? Am si eu o fetita(nepoata)....mai bine era baietel!
Eu:zambesc...si plec!
Plec deprimata, deci am burta, daca a crezut ca-s insarcianta, si ma suna si Sot sa-mi spuna ca tipa copilul de foame!
Nu am cumparat cadouri, dar am avut intentia, si alta ocazie sa mai cumpar nu am avut, data viitoare stiu, trebuie sa ma hotarasc repede!

2 comentarii:

Nea Costache spunea...

Da, dar ai o mandrete de fetita si asta face totul! Sa-ti traiasca si sa-ti aduca numai bucurii!

Strumful spunea...

Multumesc, e cel mai frumos copil!