duminică, 27 decembrie 2009

mama de 5 saptamani!

E cuminte, nu-mi vina sa cred ca e cuminte, de o saptamana si-a facut programul ei noaptea doarme cate patru ore, patru ore si ceva, se trezeste mananca(15-20 de minute), zambeste si se culca! Dimineata pe la 6:30 -7:00 are perioada de veghe- zambeste, se uita pe pereti,vorbeste cu tati, gugureste, dar suge si adoarme in jur de 8:30-9:00!
Ziua se trezeste si cand ii e foame incepe sa tipe, deja stiu tipatul de foame si tipatul cand o enerveaza scutecul ud, si mai stiu si tipatul din cauza colicilor-bine ca-i are ziua si nu prea des, pana acum!
Imi place mirosul ei, imi place cand il vad pe tati cum vorbeste cu ea, imi place ca noaptea cand se trezeste plescaie din buze ca si cum ar suge si da din maini, dar nu plange. imi place tot la ea!
Ea lipsea din viata noastra, ea ne completeaza, ea ne face sa zambim si ea ne maturizeaza(sper)!

2 comentarii:

maria spunea...

of, mie nu mi-e clar deocamdata de ce plange cand plange. asa ca incep cu mancarea

Strumful spunea...

Si eu tot cu mancarea in ultima vreme, are colici si se linisteste cand suge si ii place sa doarma in bratele mele(ceea ce e obositor).
Macar are colici doar ziua, asta pana acum.