sâmbătă, 19 decembrie 2009

O luna cu Albinuta

Acum o luna pe vremea asta doctorul Cristescu cosea la mine si facea glume, ma tinea de mana tanti Vali moasa sefa sau poate ma tinea de cap sau poate avea mana pe frunte mea-nu mai stiu, eu eram cu ochii in tavan....cred ca era putin cojit, sau daca nu era cojit ...gasisem eu ceva de studiat pe acolo.
Dupa o luna(acu) sunt eu mama mancacioasa(asta dupa ce de la spital am venit cu 1 kg mai mult fata de greutatea mea dinaintea sarcinii)!
Am devorat de aseara pana azi o tava de prajitura(banane si cacao) si sa nu mai vorbesc de combinatia dintre panetone(asta mancat in 3 zile) si prajitura(buna prajitura fac uneori)!
Dimineata(adica atunci cand i-a fost foame coanei Albinutei) m-am trezit cu pofta de......rochie verde, eu vreau rochie verdeeeeeeeeee decoltata(si sa-i cumpar si accesorii mov) si la fel cu cea mov pe care o am si inca ma incape!
De ce vreau eu inca o rochie la fel cu cea pe care o am? NU stiu, dar vreau! Daca mai mananc mult e posibil sa nu ma mai incapa nimic, prin urmare nu mai am cu ce sa ma intolesc atunci cand ies din casa, deci nu mai merg sa-mi cumpar rochie!
Coana Albinuta doarme, iar cand doarme uneori scoate tot felul de sunete si se intinde de-ti vine sa o mananci(nu mai fac alta Albinuta prea curand, deci eu cu Sot ne abtinem cu mancatul)!
Lumea zice ca a crescut(a luat 900 de gr), eu simt ca-mi amorteste mana mai repede cand o alaptez si observ si micile cute care se formeaza la piciorse si la manute, deci e o albinuta cu cute care chitaie cand doarme si uneori zambeste!
Azi dimineata cand s-a inecat si-a dus mana la gat....a fost o scumpa si a mai si ras in somn, nu zambit a rassssssssssssssssssssss!
Cum fac eu sa nu uit toate momentele astea? Mi-e cam frica de uitare!
Sunt eu mama care in primele seri de la venirea din spital stateam sa vad daca respira copilul, inca mai fac asta,mai rar insa.
Sunt eu mama care vrea sa-si scoata afara Albinuta la -7 grade, Sot nu vrea si pediatra nu a raspuns la telefon, asa ca asteptam vremuri mai calde.

Observatie 1, copilul meu dupa baie e agitat ca un peste pe uscat, de unde concluzia ca dupa baie plozii dorm?
Observatie 2, locul prefert de somn, la mine in brate sau la tati in brate!

Niciun comentariu: