vineri, 22 ianuarie 2010

Viata de noapte.....

Hei, de 2 luni am viata de noapte, eu care iubeam somnul acum la cea mai mica miscare sunt vioaie si gratioasa(si ciufultia, dar cine se uita noaptea in oglinda?) si cercetez cauza miscarii, cauza scancelii(astea-s rare, doarme Albinuta cu o mica pauza pe la 4 dimineata cand cere mancare).
Ziua am timp sa citesc, in schimb nu am timp sa mananc, asta nu ma impiedica sa ma indop cand prind 5 minute pentru mine(minute pretioase)!
Am indraznit deja sa-mi fac planuri, o sa mergem la munte, cumparaturile nu se mai pun, Albinuta e prezenta in cariucior cu mine si cu Sot si sta tare cuminte,mai nelinistit e Sot cand isi vede bugetul decimat.
Lucrurile incep sa reintre in normal, incep sa ma simt si eu om, Albinuta incepe sa capete tresaturi de omulet si zambeste mult si chiraie de ne umple pe toti de zambete.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Iata ca ati avut noroc, al meu nu a dormit un an si sapte luni. Extrem de dificil, te asigur.

Strumful spunea...

Da, dar acum ai baiat mare, Iulia isi poate schimba si ea programul, mai ales ca eu cand am fost mica dormeam doar ziua si noaptea tipam daca vedeam pe cineva ca vrea sa inchida ochii si sa doarma!

Anonim spunea...

E marisor, la 8 anisori...

Strumful spunea...

Da, e un adevarat cavaler!
Noi suntem mici si plangacioase!