miercuri, 24 februarie 2010

Cu sau fara suzeta?

Am nevoie disperata de suzeta, in curand eu ...Iulia isi suge degetul, degetele, mana, mainile dar asta nu prea ii iese!
Ii ies dintii? Asa fac toti copiii? Sa-i dau suzeta(nu i-am dat 3 luni)? E necesara suzeta?
Sa o sun pe pediatra? Iar vine acasa si imi pupa copilul de-l albeste si de spus nu-mi spune nimic!
Azi si-a supt degetul mare si cu gratie in timp ce maraia isi infipsese aratatorul in nas, ca de, poate, deci o face!
Tota lumea din bloc e pusa pe demolare e un zgomot de ma doare capul ..iar copilul doarme, ca de, e ora ei de somn peste care daca sare e nervoasa rau.

5 comentarii:

Manole spunea...

incearca orice ca s-o dezobisnuiesti de suptul degetului...
La 12 ani...inca o mai prindeam pe ascuns...

cristina spunea...

La cati copii am eu, Strumf, imi pot da doar cu parerea: decat deget, mai bine suzeta. Daca unul o exclude pe cealalta ...

In rest ... poate sar cateva mame sa te sfatuiasca din experienta ;)

Strumful spunea...

Eram asa mandra de mine ca am rezistat 3 luni fara suzeta, dar se pare ca e necesara!
Aveti dreptate, mai bine suzeta decat deget...

Anonim spunea...

Eu nu i-am dat lui Teo suzeta in primele 3 luni, apoi incepuse si ea sa isi suga degetul, am incercat, dar nu a mai vrut-o. Ii dadeam o girafa de cauciuc sa rontaie la ea. Acum mai rontaie din cand in cand unele jucarii dar a renuntat la degetele supte. Totusi, eu zic sa nu ii dai suzeta. Daca se obisnuieste cu ea si o pierde noaptea, te trezeste de nu stiu cate ori....

Laura

Strumful spunea...

Laura, nu i-am dat inca suzeta(sper sa nu-i dau), astept si eu sa poata tine lucruri in mana si sa le rontaie pe alea, oricum , nu isi baga des mana in gura(i-o scot mereu), dar am impresia ca o mananca gingiile.