vineri, 23 iulie 2010

Secretul

Secretul, este o carte....plina de marturii ale unor persoane care au aplicat secretul si evident au reusit. Secretul suna cam asa: daca te gandesti suficient de mult la ceva, primesti
Eu, am aplicat si eu secretul, ce eu sunt mai "bleaga"?
Aplicarea nr. 1.
Daca te gandesti si te comporti ca si cum ai avea x kg, o sa le ai. 3 saptamani m-am gandit ca am 58 de kg si surpriza, am mai pus un kg la ce aveam inainte.
Aplicarea nr 2.
Soacra a primit niste bani si cum aveam nevoie de bani m-am si vazut cum o sa primesc bani de la soacra si evident ca ea nici bun simt sa-i cumpare Iuliei ceva nu a avut.
Aplicarea nr 3.
Daca te simti frumoasa si ceilalti te vad frumoasa, mda, corect, de 2 saptamani trag de niste cosuri si acum am o buba mare in barba, clar nu ma simt frumoasa.
Da, nu ma las, aplic Secretul, trebuie sa-mi iasa....(ochii, poate).