luni, 20 septembrie 2010

Trilogia mucilor

Partea 1.
Avea Iulia 4 luni, au trecut intr-o saptamna, nu i-am dat nimic, doar ii luam cu aspiratorul.
Partea 2.
Avea Iulia 6 luni, partea cu aspiratorul era mai anevoioasa, incepuse sa dea din maini si sa isi arate nemultumirea tipand. I-am dat doar albastru de metil, aveam putin rosu in gat.

Patrea 3
Mucii sunt dusmani de temut, mai ales cand vine seara si Iulia se astupa in somn si incepe sa tipe, desi am vazut ca doarme cu gura deschisa.
Am incercat sa-i luam cu aspiratorul, dar nu e mare chestie, in 5 minute are nasul infundat.
Macar nu tipa cand ii luam mucii, dar da din picioare si din maini de nu-ti vine sa crezi.
Maine facem 7 zile de la inceputul mucilor si de cate ori se astupa in somn si tipa ...ma enervez pe D(prietena mea) ca stia ca fiica ei are muci...putea sa o tina acasa.

Niciun comentariu: