sâmbătă, 11 decembrie 2010

Cadouri

Sunt persoane care primesc in fiecare an cadouri de la mine, dar eu de la ele niciodata, singura minune e ca nu-mi face placere sa le cumpar nimic, dar, de ..rude(prin alianta), e musai sa le cumperi si nu orice, am primit deja un apropo dragut, ea vrea parfum domnule, si nu orice parfum, ci unul fresh:), ma gandesc la parfumul de anul trecut, poate a fost prea dulce pentru gustul minunatei.
Cat despre celeleate persoane care primesc si doar atat, imi face oarecum placere sa le cumpar, lucruri care stiu ca nu isi permit sa le cumpere singuri, asa ca macar am o multumire sufleteasca.
Problema e ca uneori uit(sau nu-mi mai raman bani) sa le cumpar cadouri persoanelor care chiar conteaza pentru mine, persoane pe care le iubesc si pe care ma pot baza, si evident persoane care nu se supara, dar anul asta de Craciun incerc sa nu mai uit pe nimeni, deja m-am orientat ce sa cumpar pentru fiecare, nu am facut un buget ca mi-e teama, adica am facut dar nu conteaza, imi place sa fac daruri, sper sa fiu si inspirata.

Niciun comentariu: