marți, 1 februarie 2011

Iulia

Aseara i-am luat Iuliei reductor pt wc, dimineata cand a intrat in baie...drept la reductor, eu i-l iau din mana si o dau afara din baie, copilul intelept se intoarce, recupereaza reductorul si-l pune pe capacul de la toaleta! Eu, ranjet, oau, mami ce desteapta esti! O pun pe wc, evident ca sta 10 secunde cu gura pana la urechi apoi vrea jos, dar intentia conteaza.
Pe la noi s-au petrecut multe schimbari, nu bune, dar speram sa se transforme in bune(am descoperit ce valoare au fratii unora din noi, sa le dea Dumnezeu dupa inima de toate la fel si mamelor de frati-inca mai cred ca nimic nu ramane neplatit), inca nu intru in panica(In ciuda situatiei crizate, eu inca nu-s crizata!), dar Iulia a facut fata cu bine, se adapteaza in orice situatie si nu e maraita in loc nou sau cu persoane noi. Inca nu am intarcat copilul, din comoditate, sincer, dar mi-am propus ca pana la un an junmate sa o fac si pe asta, trebuie sau nu(inca nu-s convinsa).
Iulia mananca 4 mese de hrana solida
1- paine cu unt si ou , banana, cascaval, orice alt fruct(masa de dimineata, mananca singura, nu vrea absolut nimic dat de mine)
2- iaurt cu banana sau biscuite
3- supa de carne sau legume
4 -cereale si uneori baton cu fructe de la Organix
Rar bea lapte si doar din pahar sau cana cu pai, iar intre mese suc de portocale pana la 150 ml.
CAm asta e masa Iuliei la un an si 2 luni in afara de laptele de la subsemnata.

Cele doua verisoare.....

Niciun comentariu: