marți, 29 martie 2011

Acomodare

Incepem sa ne invatam cu noua casa, Iulia e deja in elementul ei, cauta peste tot, se joaca, a invatat sa topaie, a invatat sa puna cuburile unul peste altul si a dezvoltat o pasiune pentru magiunul de prune si pentru ceapa.
Cand se trezeste se joaca la ea in camera si apoi fuga in sufragerie, pune mana pe telecomanda si deschide tv-ul, si daca nu e pe Duck tv se pune pe tipat...pana se rezolva problema.
Cu zona incepem sa ne invatam, vecinii par linistiti, sub noi sta o dentista(a tinut ea sa ne precizeze, eu nu i-am dat detalii despre meseria mea ...)oricum de dimineata pana pe la 16 e liniste totala, mai trebuie sa descoperim un loc de joaca, in parcul cel mare nu ne place, oricum e la strada, si nu vad rostul plimbatului.
Am realizat ca suntem mai aproape de casa cu 10 km :)), deci facem si economie de benzina, doar ca nu am mai fost pe la casa(casa e mult spus adica zidurile, acopesiul, usi si geamuri) de cateva luni, dar trebuie sa mergem , macar sa vedem florile de primavara.

4 comentarii:

povesteadarieinicole spunea...

da, da,asta cu ceapa e si la noi :)))).imunizant natural :).dar e musai sa fie rosie :D

Strumful spunea...

Si la noi tot rosie, ca din aia mancam noi, pe cea alba o bag in mancare, nu stiu de ce fac asa, dar asta-i un obicei de ani buni.

povesteadarieinicole spunea...

asa fac si eu :))

cristina spunea...

S-o stapaniti sanatosi, Sofia!