vineri, 25 martie 2011

Casa noua

Prima noapte in noua casa, la fix 2 luni dupa ce am parasit vechea casa din Trivale. Prin casa a se intelege apartrament, prin parasit a se intelege plecat in graba din cauza antenei Cosmote, sa traiasca patronii......firmei aia din Romania si ailalti....
Avem 2 camere albe o sufragerie care s-a vrut crem, dar a iesit roz piersica, nu avem lustre, nu avem prea multa mobila, nu avem perdele(doar in sufragerie)nu avem mobila in bucatarie, dar maine remediem situatia, avem in schimb vechiul aragaz pe care am facut ciorba de spanac bio:).
NU stiu ce sperante avem, nu visam la nimic in mod special, e o alta casa ...pana o sa avem un alt apartament intr-o alta zona, pentru ca acum incerc sa ma invat cu zona, chiar daca avem scoala aproape , gradinita la fel, zona nu-mi spune nimic, inca.
Nu simt nimic in noua casa(apartament), sper doar sa treaca mirosul de vopsea. A, sa nu uit apartamentul e dublu ca cel de dinainte, ca suprafata, dar tot nu simt ca e casa mea, inca, insa nu mi-e dor de apartamentul din Trivale.
**
Am stat 2 luni la Stefanesti la Ramona, verisoara mea, mi-a placut mult zona, intr-o zi o sa vrem o casa acolo, si iar revenim la casa construita si lasata balta momentan, la ea inca visez..........
***
Avem dintele cu numarul cinci! Aparut fara nicio problema.

4 comentarii:

povesteadarieinicole spunea...

bravo!!!unde v ati mutat acum?cat despre casa la stefanesti , da apucati va de ea , e o oaza de aer curat si sanatate.si noi avem casa la stefanesti si nu se compara cu orasul.noi stam in eremia, nu m as muta in alta zona.mi se pare ideala din toate pdv.cat despre fapul ca noua casa nu ti inspira nimik, recunosc sentimentul.asa eram dupa ce am cump noi apartam, l am renovat, mobilat , insa nu ma obisnuiam cu mediul :))).chestiune de timp , o sa ti placa , in curand ;).sa aveti liniste si armonie in noua voatra locuinta!

g.cojocaru spunea...

felicitari pentru dintisor!! ... dar si pentru noua casa! ;)

Strumful spunea...

Eramia, da acolo vroiam si eu apartament, super zona, doar ca ne lipseau 8000 euro, inca mai sper la zona aia, avem niste amici care au apartament acolo, imi place zona.

Strumful spunea...

DA, dintele o mare realizare, ca la un an si 4 luni aveam doar 4 dinti:D