miercuri, 13 aprilie 2011

Piticii lu' copilu'

Iulia are si ea bazdacul ei, are niste cuburi , dupa ce le aseaza daca au cazut incepe sa se enerveze, striga mama, mama ...sa vin eu sa le dreg, azi am stat si m-am uitat la ea, ea se uita la mine, mai striga mama-mama, apoi incepe sa se enerveze, apuca pe rand cuburile, le arunca, apoi cauta sa arunce ce mai are pe langa ea, spre exemplu o ferma, ferma ce din aruncare i-a aterizat fix in cap.....deci alta suparare lasata cu bazaiala iar la mine cu ras infundat.\
Cand se trezeste, iar eu nu ma trezesc, se ridica in fund, se joaca cu pernele, isi face de lucru, de obicei nu ma pot abtine sa nu zambesc, cum vede zambetul cum se arunca pe mine, adica mami esti o prefacuta, esti treaza ....

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

ha! deci nu sunt singura care se distreaza pe seama frustrarilor copilului din dotare. :)))

Strumful spunea...

Ce nu am spus e ca atunci cand se enerveaza rau da cu dintii de covor-vrea sa-l muste:D, sau alteori da cu capul.