marți, 19 aprilie 2011

un an si 5 luni

DA, avem un an si 5 luni. Ce sa zic, nopatea trecuta pe la ora 23 ii faceam baie Iuliei in bombanelile Sotului, ca al nostru plod nu o sa adoarma nciodata ca alti copii la ore mai normale ci doar la 12 nopatea. Surpriza Iulia s-a culcat la 11:30, pentru prima data de multe zile:D.
Oricum, am invatat cum face pisica, face si ca broasca, dar pe limba ei, a inceput sa scoate sunete multe si noi, cand vrea ceva se duce la locul unde stie ca e si-l arata, daca nu vezi incepe sa vocifereze pe limba ei, acum sta singura in scaunul de masina, dar doar daca are ceva in mana, gen covrig, putuleti, sau o jucarie.
A inceput sa fie rusinoasa, cand avem vizite vine si se baga in mine, daca nu cunoaset persoanele, apoi mai tarziu prinde curaj.
Ii place sa se joace singura, si mie imi place ca se joaca singura(asta face si acum), bea singura apa cand are nevoie, cand face caca arata olita, desi pana acum nu am pus-o pe olita, dar i-am zis ca acolo se face.
Il iubeste mult de tot pe tataie, dar nu si pe soacra:D, desi ea incearca sa-i faca toate poftele, gen, nu o luati in brate, ea o ridica repede in brate, eu ii zic nu-i da x, ea se repede si-i da x. si tot asa, dar nu mai conteaza, trecem peste.
******
Azi a stat pentru prima oara pe canapea singura si s-a uitat la televizor,de obicei sta fix in fata lui, dar azi am gasit-o urcata pe canapea.

3 comentarii:

razvanserbu spunea...

Si cum face pisica?

Strumful spunea...

:)), fix ca o pisica adeavrata, prima data am crezut ca e o pisica, dar era Iulia:D.

povesteadarieinicole spunea...

Bravo pt toate!Da , chiar asa ...vrem si noi sa vedem cum face pisica voastra :D!La multi ani Iuliei!