sâmbătă, 21 mai 2011

5 stele de Romania




Plecam noi veseli de acasa cu gandul la vacanta, bonus Iulia doarme aproape tot drumul pana la Fundatica. Ajungem in Fundatica, gasim indicator spre pensiunea Euro-Park.
Toate bune si frumoase, urmam indicatorul 200 de m pana la pensiune, apoi dam de un alt indicator tot cu 200 m pana la pensiune, si pana la urma ajungem.
Primirea.
Coboram, ne luam bagajele, suntem intampinati de un "domn" barbos, care se uita la noi nedumerit.
Da?
Noi, am venit sa ne cazam, avem rezervare!
El, se uita la noi nedumerit(mda, poate nu suntem clientii de lux pe care-i astepta in minunata-i pensiune si ea tot de lux) si zice, copii fie ei si de o zi la noi platesc la fel ca un adult!
Eu , avem rezervare, am scris ca avem si copil, deci????
El, pai eu nu stiu nimic!
Noi, avem mail de confirmare, si oricum am platit jumatate!
El, suna isteric pe nu stiu cine, mda, exista si mail si rezervare, si veste ca vine si copil.
Ne cazeaza, aflu ca el e si patronul si ca nu mai are alt pertener si ca face afaceri doar el si persoana lui:)).
Asta a fost primirea de 5 stele!

Camera.

Am intraat, ne-am lasat bagajele, am fost multumiti ca are si frigider, baia arata foarte bine, camera la fel.
Papucii din camera, aia de unica folosinta, erau folositi, deci am cerut altii, i-am primit, a doua zi, am ramas fara hartie igienica, ne-am dus si am cerut, am primit si din aia, in plus bonus de ospitalitate, tanti care nu era nici bucatareasa, nici camerista, ea stie ce era, mi-a cerut si cosul de la baia ca sa-i schimbe sacul, ea fiind in prag, eu tembela l-am adus, pentru ca asa e la 5 stele, vrei ceva, ceri.
In 2 zile cat am stat acolo, nu am vazut nici picior de camerista, deci nu poate sa fie vorba de prosoape sau halate schimbate!

Piscina.


5 stele, musai piscina. Piscina incalzita, dar cu o problema, avea program in ziua cand am ajuns de la 19 seara la 22, fix in orarul de masa(iar ca un facut, masa se intindea mult si bine, deci piscina... pe alta seara).
A doua zi, intrabam patronul, daca avem voie la piscina, el nervos, da cum sa nu, si ieri a fost deschisa toata ziua, nu ati vazut? Nu ieri ai zis ca e de la 7 la 10 seara, deci? A, nu e deschisa, uite vestiar, uite intrare, uite......ce a mai zis el, singura problema ca pe nici o usa nu scria vestiar, nu scria dus, nu scria nimic, erau usi oarbe, iar eu scarbita nu am mai fost la piscina.
Copiii nu au voie la piscina, ei fac pipi.

Masa.
Mancarea buna, nu foarte variata, iar cireasa de pe tort ieri la micul dejun am avut lapte alterat!

Zona.

Fundata, Fundatica, zona geniala, o sa mai mergem, evident nu la Euro-Park. Niciodata nu am banuit ca zona e asa de frumoasa.
Toata lumea era derajnata de patronul ofuscat, si evident ca nimeni din cine a calcat pe la Euro-Park nu se mai intoarce acolo. Deci deviza firmei este - A doua oare nimeni nu mai calca pe aici.


Parti bune.


Am fost toti trei, deci a fost bine, zona de vis, cabana chiar arata bine, are facilitati multe, chiar toate scrise pe site, dar patronul te scarbeste de la intrare!



Bani dati de pomana intr-o pensiune de 5 stele ca Euro-Park.

2 comentarii:

cristina spunea...

De rasu'-plansu', Strumf ... Ce mama naibii or fi asa gretosi?! Pe bune daca inteleg!

Citem zilele trecute un articol in National Geographic despre peninsula Crimeea. La un moment dat, ziaristul sau ziarista o intreaba pe sefa unei agentii turistice din Yalta de ce nu se prea inghesuie turistii acolo desi natura zonei e colt de rai. "Nu le zambim turistilor.", raspunde ea. Adevarul e ca nu-ti vine sa-ti petreci vacanta printre acrituri.

Poate va scoateti parleala pentru toate situatiile ca asta in weekend-urile petrecute in Austria si poate prin jur ;)

Strumful spunea...

Nu trebuia sa zambeasca, doar sa fie politicos.