joi, 26 mai 2011

Chestii

Nu mai am chef de scris, si daca scriu, cand citesc ma apuca nervii, nu am niciun haz, nu au nicio chestie posturile mele, asta poate ca stau acasa cu domnisoara si nu mai socializez, sau pentru ca avem alte chestii pe cap in ultima perioada, nici ca mai stiu, cert e ca nu-mi mai place cum scriu, dar insist, ca-s olteanca:).
La noi in gradina s-au copt capsunile, bine nu avem multe cuiburi, dar suficiente cat sa-i dam Iuliei, aseara i-am dat 3 sau 4 azi ii dam mai multe, mi-a fost frica sa nu fie alergica.
Maine facem ultima doza de Prevenar, se pare ca nu mai sunt la fel de crizata ca la primele 2 doze, cand ma gandeam cine-s eu sa gandesc in locul copilului, apoi m-am prins ca o sa mai am de luat decizii pentru Iulia multa vreme de acum inainte. Avem a doua maseluta, maseluta care a venit insotita doar de putina febra adica 36 cu 4 sau cu 5, iar Iulia are de obicei 35 cu 9 sau 36. Deci nu i-am dat antitermic, nu avea rost. In rest nici o maraiala ca-i da maseaua, clar e rezistenta la durere.
Deci avem 6 dinti+ 2 masele. toate date in 6 luni, caci Iuliei pana la un an nu-i daduse niciun dinte.
Incepe sa se joace cu pausele, dar musai trebuie sa le dezbrace intai si apoi le trege de maini si de picioare si le vorbeste pe limba ei.
Eu cu Sot asteptam sa vedem ce o sa fie pe viitor in anumite privinte.....dar eu ca de obicei prefer sa ma gandesc fix in momentul cand sunt pusa in fata faptului implinit.

Niciun comentariu: