marți, 17 mai 2011

Duminica

Duminica Iulia a bifat prima ei participare la o aniversare, multi copii, a fost petrecerea perfecta, loc de joaca , aer curat, copii civilizati, Iulia s-a purtat si ea frumos, desi ma asteptam la niste tipete din partea ei, doar a terorizat niste iepuri, pisici si un catel. Sot a fost de serviciu la Iulia, eu am stat si am mancat si am incercat sa socializez, cam greu cand stai asa mult singura cu un copil si nu mai iesi in lume.
Tot duminica Iulia a facut pentru prima data in viata ei pipi ca o adevarata domnisoara la toaleta, asta dupa ce a strigat mama-mama tinandu-se de pemp....a fost geniala, inca mai zambesc atunci cand imi aduc aminte.
Tot incercand sa socializez s-a adus vorba despre invatamant, si gata Sofia cu scuza, e bine in invatamant ai multe vacante:)), da mai asta e scuza mea :))am salariu mic, multe vacante, si am suficent timp sa am grija de Iulia, parca mamele care castiga bine si stau 8 ore la serviciu sunt mai putin mame....

Niciun comentariu: