miercuri, 11 mai 2011

n'Joy

Anul trecut de doua ori sursa de la caclulator s-a ars din cauza caderilor de tensiune. Am tacut si am cumparat altele. Pe la inceputul anului il trimit pe Sot la cumparaturi in Metro, se intoarce cu un protector de supratensiune. Prima mea intrebare a fost cat costa, dupa ce fac un calcul mic, doua surse pe an si daca avem ghinion un frigider, MERITA clar sa ai protectie la supratensiune pentru toate electrocasnicele valoroase. Deci 6 prize schuko, ce permit conectarea simultana a 6 echipamente, din care 3 beneficiaza si de un acumulator care asigura functionarea echipamentelor pentru o anumita perioada, in cazul unei intreruperi a alimentarii cu tensiune, ne-au rezolvat toate problemele(si eu am scapat de nervii cu curentul care tot pica). Bateria este sigilata si protejata impotriva prafului - baterie fara plumb si acid(am eu o problema cu acidul de cand eram mai mica), software management inclus.
Am cautat si eu pe net sa vad ce e cu protectorul 801(PWUPS-650VA-AA01 ), si am vazut ca e produs de n'JOY marca inregistrata romanesca de produse IT ce reprezinta divizia de consumer a producatorului RPC. n'Joy si RPC si-au consolidat una din primele pozitii intre marcile IT inregistrate din Romania dezvoltand peste 20 de categorii distincte de produse. Si am fost si mai multumita, un produs romanesc, la un pret bun si foarte util in orice casa, mai ales intr-o casa din Pitesti, unde cade destul de des tensiunea.
PWUPS-650VA-AA01 se poate gasi si online la PC Fun, PC Garage, Cel, Evomag. Chiar merita, intre timp in criza de idei de cadou, l-am cumparat si fratelui meu, evident ca a fost foarte incantat, si daca tot a vazut ca-i merge cu cadourile, a mai batut un apropo ca mai vrea ceva de la n'Joy. M-am strambat la el si l-am trimis sa-si comande online.

Niciun comentariu: