miercuri, 27 iulie 2011

Ziua 2

Azi am bantuit prin imprejurimi, am mai facut cumparaturi,am omorat o musca austriaca am bifat parcul de langa noi(nici 100 de m), parc socant in sinea lui, cu nisip pe care daca-l udai ziceai ca e namol, cu niste copii care se bateau cu nisip ud(am crezut imitial ca-s romani), cu un tobogan suspect, in sensul ca se putea lovi, iar langa locul suspect, era un loc dragut de joaca, doar ca pe jos aveau ...scoarta de copac sau ceva de genul asta, loc mare cu multi copaci si multe chestii dragute care i-au placut Iuliei, maine mergem, sper sa am tupeu sa merg singura cu fata.
Pe seara am mers pe Favoritenstrasse(nu se scrie asa) unde e raiul cumparaturilor si unde nu m-am putut abtine, deci ne-am intors acasa cu 3 jucarii pentru domnisoara Iulia, clar nu merita sa-ti aduci jucariile din tara, aici sunt mai ieftine, si au si oferte bune cei de la Muller(am dat 34 de euro jucarii, una era redusa de la 20 la 10( aici e jucaria, dar la noi in tara) euro).
Evident ca nu ne-a scutit nimeni de fraza...da si mie un leu....

3 comentarii:

g.cojocaru spunea...

ma bucur nespus ca sunteti bine! :) Va tin pumnii in continuare sa aveti parte de o acomodare usoara! :)

Strumful spunea...

Multumim, greul e pe Sot, eu sunt mai lenesa in toate:)

belgianca spunea...

Ia uite, ati facut ochi! Te si vad prin septembrie cand planuiesti tu sa te intorci in tara cum nu o sa mai vrei... :) Pupici la toata familia si multa bafta!