sâmbătă, 30 iulie 2011

Ziua 4

Desteptarea evident la ora 8, la ora 8:30 eram singure prin parc, si la 9:30 tot singure eram, adica mai era o tanti care facea curat si trei mosi pe o banca, eu filam din priviri tot ce trecea prin parc, ma gandeam ca daca nu e nimeni, trebuie sa fie un motiv! Oricum ieri am descoperit si farmacia, e aproape de noi, dar evident ca are program doar pana la 18, si duminica e inchisa, sunt curioasa ce fac aici oamenii duminica, eu faceam cumparaturi la mine acasa, aici oare ce fac?




Am ajuns ieri si in centrul Viennei, am si mancat, mi-am promis ca pentru ultima data, 30 de euro(enorm, daca ma intrebi pe mine pt un fel de mancare, normal daca-l intrebi pe Sot, Sot care a bombanit cand mi-am luat azi adidasi de 50 de euro:)-undeva e un scurtcircuit in cap la Sot).
Iulia s-a plimbat prima oara cu metroul, a vazut pentru prima oara centrul Vienei, a fost cuminte, a avut rabdare cat timp eu m-am plimbat prin nu stiu ce magazin de designeri, cu preturi enorme, un hanorac de Iulia-100 euro, totusi, ce stie sa faca hanoracul ala, ca doar nu creste o data cu copilul. Si ieri m-am indragostit iremediabil de o pereche de pantofi, 165 de euro, dupa reducerea de 50%, dar superbi. Atat de superbi ca Sot a zis sa-i cumpar, si sunt sigura ca nu zicea nimic dupa ce-i cumparam, nici de pret nici cat ii port, nimic, dar de adidasi a bombanit.....pana am ajuns acasa(crezi ca-i porti, crezi ca merita, cu ce-i porti, intrebari bombanitoare:))), si am mai probat si o geaca de piele super faina, 200 euro, dar pe ea o astept sa se mai reduca, mai am 4 saptamani la dispozitie:D, era deja redusa 30%.

4 comentarii:

Mirona spunea...

stii ce fac oamenii pe aici duminica?! stau degeaba sau se plimba. oricum, mie mi se pare foarte bine ca sunt magazinele inchise duminica. asa poti sa petreci timp cu familia si prietenii...

g.cojocaru spunea...

eu sper ca asteptarile tale sa dea roade si sa te intorci acasa cu tot ce ai ochit. ;)

Strumful spunea...

M, asta facem si noi maine, stam, adica Sot sta, eu am grija de fata.

Strumful spunea...

Gabi, mai trec pe acolo peste 2 saptamani, daca nu asta e, oricum acum am cipici cu care pot sa colind linistita strazile vienei. Imi mai trebuie si o gentuta micuta:D, deja am ochit-o, dar mai las cateva zile sa treaca...sa nu se prinda Sot de gaura din buget.