duminică, 7 august 2011

ziua 13

Ne-am dat si noi ca tot turistul in roata la Prater! Ura! Am stat la coada la bilet, am platit 9 euro de persoana, am intrat intr-o incapere care parea muzeu( machete si poze), din incaperea muzeu intram intr-o alta incapere unde lumea facea poze de zor, facem si noi-doar facem parte din turma(instinctul de turma ne-a costat 9,80 euro o poza), apoi iesim si vedem roata, mai putin impresionanta de aproape ca e cam veche si cabinele vizibil deteriorate. Cabina unde ne urcaram urca pana in cel mai inalt punct si apoi coboara, deci un cerc ....cred ca a durat mai putin de 5 minute, minute in care am fost ocupata cu facutul pozelor, coboram din roata fix intr-un magazin cu suveniruri, ca de poate ne mai simtim sa luam ceva si pentru cei de acasa, ca doar poze facuram. Vreau sa spun ca daca ajungi la Prater, trebuie sa te dai in roata, dar sa nu faci si poza de 10 euro, ca evident nu merita.





De cand Iulia sta linistita in carut suntem niste turisti tare multumiti.

3 comentarii:

g.cojocaru spunea...

pentru vizita asta chiar va invidiez! :P

Strumful spunea...

Ce sa zic, e ok Praterul daca esti tupeist sa te dai in chestiile alea, m-am dat in roata, alta daca nu asi mai vrea sa merg la Prater chiar nu-mi spune nimic.

g.cojocaru spunea...

eu sunt ahtiata dupa "tiribombe" de gen... si nu numai. :P