luni, 15 august 2011

Ziua 21 -15 august

Mami de Renata, Maria-Renata, LA Multi Ani!
De ziua asta ma leaga multe amintiri placute(toate in copilarie) cand mamaie frigea un pui si facea multa mancare, si mereu pielea de la pui era crocanta si buna, de strangeam pielea de la toata lumea. Mamaie facea cea mai buna mancare din lume.
Nopatea trecuta Iulia a fost zapacitor de maraita, iar acum sunt si mai zapacita de cap si vreau sa dorm(nu inteleg de ce toti copiii de pe alte bloguri si din viata reala dorm si Iulia sta si ma maraie, azi chiar sunt terminata).
Aici toate magazinele sunt inchise asa ca ne-am luat si noi mancare de la turci, am luat baclava tot nu-mi place, ori baclava roamaneasca, ori facuta de mana turcului, tot nu-mi place, chit a asta de aici chiar are nuca, tot scumpa e, 1 euro o bucatica mult prea duce pe gustul meu. Spun mereu preturile ca poate cineva vrea sa vina la Viena in vacanta sau oricum, si sa stie ce-l asteapta, eu oricum sincer nu mai am chef de scris, Iuliei in dau caninii, cred si de o saptamna si ceva tot maraie si se trezeste noaptea si suge de nu mai stiu cum ma cheama, iar ziua ne plimbam mereu, asa ca timp sa stau si eu 20 de minute nu mai am, adica de cand am nascut nu am prea avut timp pentru mine, dar acum...chiar am nevoie de 10 minute linistite.

2 comentarii:

g.cojocaru spunea...

iti doresc multiplii de 10 minute linitite! Stiu cum e cu caninii si nu pot decat sa iti urez rabdare si putere sa rezisti etapei prin care treceti!
Va pup, sa treaca mai repede. ;)

Strumful spunea...

Aseara inainte de culcare a baut niste lapte la biberon-mare raritate, apoi san si s-a trezit la 8 dinineata:), a fost o noapte linistita.
Ma gandesc ca poate se trezea de foame noaptea.